A bejegyzések listája

2011. február 22., kedd

Szabadkőműves ajándéktárgyak

A szabadkőművesség jelképei nemcsak a páholyok épületén, berendezésében, regáliákban tűnnek fel, hanem divatcikkeken, ajándéktárgyakon is. A manapság mintegy három millió szabadkőműves úgy látszik, hogy megbízható keresletet jelent ilyen tárgyakra. Egy ausztráliai online bolt kínálatában mintegy 4960 szabadkőműves emblémával ellátott árucikket lehet kapni - én ebből az első 600-at megnéztem, s az érdekesebbeket most itt bemutatom. Van egérpad, rozsdamentes acélpalack, női trikó, bugyi, baba partedli és rugdalódzó is.
 

Szabadkőműves egéralátét:




Az igazi férfi kötényt hord:



A barátom szabadkőműves és Szeretem a szabadkőművesemet:

 





Főnöke vagyok egy szabadkőművesnek és Meg tudsz őrizni egy titkot?

 

A férjem egy szabadkőműves és A papám szabadkőműves:

  


A papám szabadkőműves és A mamám szabadkőműves. Várjunk csak ... Az a papám. Összekevertem a főnököt és a szabadkőművest:

 

Az érdeklődők az alábbi címen megtekintetik a többi 4360 tárgyat is...

Forrás: http://shop.cafepress.com.au/freemason?page=20

Nincsenek megjegyzések:

A legolvasottabb bejegyzések

Blogarchívum